Pro společnost Kaufland jsme v rámci jejího partnerství s nadačním fondem Českého rozhlasu navrhli a realizovali aktivaci značky Kaufland na charitativním seriálu Běhů pro Světlušku.
Původní návrh počítal se dvěma promo stánky – jeden zajišťující osvěžení účastníků ve formě ochutnávky čerstvého moštu a druhý starající se o předzávodní zábavu, kde by si návštěvník mohl zahrát stolní hokej proti profesionálním hokejistům místního klubu a případně si i odnést autogram (podpora spojení Kaufland a Český hokej).
Bohužel vzhledem k pandemické situaci COVID-19 bylo možné realizovat pouze část seriálu a to v omezeném režimu, kde se ideálně neměli příliš shromažďovat návštěvníci a tak jsme byli nuceni obětovat stánek s hokejovým programem.
Abychom podpořili vizibilitu klienta i na trati běhu, navrhli a vyrobili jsme podsvícenou bránu a trička pro dobrovolníky. Podsvícenou bránu na trati doplnily hostesky se světelnými prvky, které povzbuzovaly a zároveň navigovaly účastníky.